harini hari senin..hari muler stat kejer kembali...dgn langkah agk blur n mls nyer..aku pon naik lif kat n tekan nom 2....n pintu pon tutup..smpai tingkat 2...tingtong..~~~ lif bukak lagi..rupenye my bos...sengih2 kat aku baru nak masuk..aku pon sengih jer ar..pastu dier kater "sampai hati u tak tunggu i yer munirah..i lari2 anak , ingat u nk bukak lif tuu..".,...haiyaaaa....raser cam bersalah plak..."sori boss...i tala nampk bos tadi.bos jgn potong gaji sy bos,.."...terus bos gelak berdekah2...hihihihih...teruk benor kamu nyer malas ni ira oiii..hihiihihh.....

masuk2 ofc..amboi2..byk nyer faill...byk nyeeee.....nyampah2...alangkah best sekiranya tak yah bekerja hari2...dok umah..n tetiap bln ade jer duit..hurm.bhgia kan...??? tapi aper kan daye...kejer itu perlu...kalo shopping pkai duit sndiri lagi puas hati..tak gitu???? dlu mase sekolah gatal nak kejer..dah kejer..takmo lak kejer..hahahaha...-____-....

aper pon..syukur alhamdulilah ngn kehidupan skrg..susa tak susa sgt..kaye idok ler kayer sesgt...utk meneruskan hidup tu..buleh lah..:).......
lagipon biler dua2 bekerja (maksud di sini suami bekerja jugak)...dpt  jugak bantu suami kan...pastu dpt jadi perempuan bekerja...wahhh..gitu...boleh ker??? hahahahaha....anak sorang boleh lagi...anak  dua..anak tiga???? mau telingkup aku...tp tgok mak aku bolehhhh je...handle bos..handle anak2..anta aku g skolah..amik aku g skolah..thari masak utk aku..ptg amik aku..hmm....takkan aku tak leh kan...so...lom try lom thu....hehehe..:)


kengkonon aku nnt ler tu...wakakakaka...

0 comments: